جک پالت
نوشته شده توسط : mona

جک پالت ابتدایی ترین شکل لیفتراک است و برای جابجایی پالت ها در انبار یا تریلر در نظر گرفته شده است. جک پالت یکی از ضروری ترین ابزارهایی است که در انبارها یافت می شود و برای حمل بارهای کوچک در فواصل کوتاه استفاده می شود.

جک پالت، همچنین به عنوان "پالت تراک" یا "پمپ پالت" شناخته می شود، یک شکل اساسی از لیفتراک است که اغلب مورد استفاده قرار می گیرد و برای جابجایی پالت ها و بارهای پالت شده به بهترین وجه برای یک محیط انبار مناسب است.

آنها به ویژه برای افزایش کارایی این نوع کارهای دستی در محیط های انبار مفید هستند و یک شغل چند نفره را به یک شغل یک نفره تبدیل می کنند.

با این حال، انواع مختلفی از پالت تراک نیز وجود دارد که همگی مزایا و کاربردهای متفاوتی برای مصارف مختلف دارند.جک های پالت دستی ابتدایی ترین نوع آنها هستند و به طور خاص برای حمل و نقل افقی ساخته شده اند.

از آنها برای حمل پالت های چوبی مواد در انبارها استفاده می شود بدون اینکه فشاری بر شخصی که آنها را بالا یا پایین می برد، وارد کند.

یک کاربرد متداول برای جابجایی بارها از ایستگاه بارگیری به قفسه های پالت یا قسمت های قفسه بندی است که قرار است در جای خود ذخیره شوند.

جک پالت های برقی نیز نوع پیشرفته تر هستند که در کارخانه ها از آن ها استفاده میکنند.





:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: